Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az internet szemete

Az internet szemete

Kamionokat a járdákra!!

2016. július 20. - Hóhér az utolsó barátod

Komolyan! Mi a faszt keres ott a sok hülye gyalogos? Kell a hely a "bicigliseknek". Ma, Újpesten, kb. félóra alatt, tíz biciklis ment el mellettem, az egyébként kihalt utcában a járdán, ebből négynek próbáltam leordítani a fejét, egy csinált úgy, mint aki meghallotta, az visszapofázott, hogy de igenis szabad....  Anyádat azt... lehet, de nem szabad, te vadbarom.

És akkor jött a csúcs: Obi mögötti járdán egy motoros. Jó hangosan elküldtem a kurvaanyjába, különösen, mert majdnem nekem jött. És a vén hülye buzeráns csak bámult rám, majd a sarkon, még mindig a járdán elment balra... Sok hülye gyalogos miért nem inkább az autópályán szaladgál a járda helyett??

A bejegyzés trackback címe:

https://internetszemete.blog.hu/api/trackback/id/tr998903264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meridian74 2017.07.09. 18:35:02

2016 márciusában történt, hogy a Dob utcából kiléptem a körútra az OTP mellett a fal mellett haladva, és... bumm telibe kapott egy biciklis. Jobbról. A járdán, balra meg gyalogátkelő, éppen zöldre váltott a lámpa - ezen akart áthúzni a biciklis is. Én egy fél másodperccel hamarabb vettem észre őket, mert ketten voltak, és semmi esélyem nem volt kikerülni, mivel mögöttem is jöttek gyalogosok, így hát reflexből betámasztottam magamat a lábammal (meg a 120kg élősúlyommal), a biciklis - az egyik nem tudott kikerülni engem, mert egymás mellett jöttek az idióták - az így szépen felkenődött rajtam... majd ahogy lelöktem magamról a roncsokat, az illető srác biciklistől a bal oldalamon lévő gyalogátkelőhelyre esett... én a hirtelen történtek okozta meglepetéstől igazából ordítani meg jól megrugdosni is elfelejtettem az illetőt (amúgy is volt neki elég baja, kurva nagyot zuhant a betonra, plusz belegabalyodott a biciklijébe is, nem bírt felállni) - inkább továbbléptem, és bementem az OTP-be, aminek pont itt volt a ki/bejárata, kártyával pénzt felvenni az ATM-ből. Na, de nem így tett az éppen ott szabályosan közlekedő enyhén részeg csöves. :D Na, az leordította a haját a csávónak (a gyalogátkelőhelyen tolni kell a biciklit, te geci, stb)... majdhogynem meg is taposta az illetőt, de a másik biciklis gyorsan felrántotta a társát a flaszterról, aztán botladozva továbbtolták magukat. A csöves még akkor is rázta az öklét utánuk, mikor én kijöttem az OTPből... röhögtem egy jót. :)

Meridian74 2017.07.09. 18:39:59

@Meridian74: Amgy itten történt, ni (remélem jó lesz a link):
https://www.google.hu/maps/@47.5019329,19.0673598,3a,75y,42.85h,80.91t/data=!3m7!1e1!3m5!1skiZ1fa_omVaWJgl3fWWxcA!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DkiZ1fa_omVaWJgl3fWWxcA%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D37.72738%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656?hl=en

Ja, mögöttem gyerekkocsis anyuka jött ezért nem tudtam visszalépni. Ha viszont őket kapja telibe a biciklis, na az csúnya ügy lett volna...

Egyébként a fenti Google-s képen is látszik egy biciklis, aki éppen szabálytanul közlekedik át a gyalogátkelőhelyen, ugye... :D
süti beállítások módosítása