Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az internet szemete

Az internet szemete

No more speedtest.net

2016. július 20. - Hóhér az utolsó barátod

Hát kapják be a kedves kis köcsögök! Nem elég, hogy hazudnak az eredményeik sok esetben (láttam a saját szememmel olyat, hogy sokkal többet mutatott a mérőjük a fizikai sávszélességemnél - 100Mbps etherneten mutatott asszem, 120-150Mbps-t), most a pofámba tolták, hogy adblockot használok, menjek a picsába.

Vettem az adást, dugják fel maguknak a szolgáltatásukat, valós adatot úgyis inkább a wget -O /dev/null szolgáltat. Közröhej, hogy ha engedélyezem a reklámokat, olyan mocskos, tolakodó reklámáradat tolakszik a képembe, hogy nem találom azt amiért megnyitottam az oldalt, de ez a kisebb gond. Nagyobb, hogy reklámszerverekről már nem egyszer terjesztettek malware-t, egyéb szemetet, szóval kösz, de ezt inkább kihagyom...

Eddig csak a html5 "béta" oldaluk pofázott miatta, immár ahogy elnézem, a flash-es is. Hát még1x: dugjátok fel magatoknak a "szolgáltatásotokat"!

 

Apropó mérés: a digi.hu mérője is a speedtest.net-tel működik, ha jól tudom. A 100Mbps dróton a diginél 70, a vodánál 100Mbps... vicces, mi? Csak melyiknek higgyek ilyenkor?

 

 

Update (kb. két nappal később) : merő véletlenségből rákattintottam a history-ban a speedtest.net-re. Most nem pofázik az adblock miatt...

A bejegyzés trackback címe:

https://internetszemete.blog.hu/api/trackback/id/tr98903252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2016.08.11. 09:48:15

hát én a voda oldalán nem találtam 75Mbitnél gyorsabb lakossági csomagot ;)))

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.08.11. 09:58:13

@RosszQtya: félreérthető volt a fogalmazás (elsősorban magamnak írom a blogot). A speedtest.net-et rengeteg helyről szolgálják ki. Budapesten ezek közt van a vodkafon is. Az ő szerverükkel, de a saját, digis előfizetésemről teszteltem.
süti beállítások módosítása