Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az internet szemete

Az internet szemete

Miért nincs többé tévém - 2. rész, a szolgáltató

2016. július 30. - Hóhér az utolsó barátod

Szar és szar és szar...  ez jut folyton eszembe a upc-ről, legyen szó a szolgáltatásukról vagy a tőlük kapott eszközökről. 

Ahogy az előző posztban említettem, pár hete visszaadtam a upc-nek az SD dobozukat, mert teli volt a tököm a szoftver hibákkal. Videotár gyakorlatilag használhatatlan, a műsorújságban bejelölt emlékeztetők átlag 25-30%-át magasról leszarta, máskor meg, ha véletlenül egy időpontra két műsort is bejelöltem,sok esetben újraindult az egész, ami miatt 4-5 perc is kimaradt a nézni kívánt film elejéből, ami a legtöbbször élvezhetetlenné tette a filmet.

Néhány hét elteltével úgy döntöttem, mégis jó lenne a megszokott háttérzaj, bármilyen szar a upc szolgáltatása. Első kínos meglepetés: csak a horizon go doboz van, a többit csak begyűjtik, ki nem adják. Újabb gázos dolog: az új dobozban nincs modem, azt külön fel kell szerelni és Ethernet-en _IS_ összekötni a media box-szal. Aki nem érti: ha van egy már bekábelezett lakásod, fúrhatsz az eddigiek mellé (hangsúlyozom: MELLÉ!) újabb lyukakat az ethernet kábel számára, ha egynél több ilyen csodát szeretnél, mert az antenna kábelt el kell vinni az összes dobozhoz+az egyetlen modemhez és az ethernet kábelt is ki kell húzni a modemtől az összes media boxig. Több modem egy lakásban nem lehet. (Kétlem, hogy a spóroláson/adminisztrációs szarrágáson túl ennek lenne bármi egyéb oka)

A horizon go természetesen úgy szar, ahogy van. Hogy a youtube-ot kivették, különösebben nem izgat. Az viszont bosszantó, hogy az emlékeztető funkció csak jelez, de nem kapcsol át. Ha épp nem nézem a tévét, akkor lemaradok a várt műsorról. A régi boxon, a sorozatok egyes epizódjait be lehet jelölni a Kapcsolódó műsorok alatt. Itt erről ne is álmodjunk. A műsort nézve, az OK gombbal csak az aktuális és az azt követő műsor látszik, tovább menni nem lehet. Arról szólnak/írnak a reklámokban, hogy műsorokat csak bizonyos csatornák esetében lehet. Azt is megemlítik, hogy nem csak csatornákra, de a csatornák műsoraira is van korlátozás? Pl. a Mentalista, Dr. Csont, dr. House - ezekkel akartam kipróbálni - nem játszhatóak vissza. Aztán van olyan , hogy visszajátszható ugyan, de előretekerni nem lehet. mercsak. Nézném a Cobra11 hajnali adását, helyette kapom a legostobább Gálvölgyi show-t, és nem lehet átlépni rajta. Az 5. perc után áramtalanítottam az egèszet. Végül kínomban az IHM előző napi műsorán akartam kipróbálni a Super Tv2-n. Azt miért nem jelzik, hogy nem csak a HD felejtős, de a képminőség a visszajátszáskor még a normál adásénál is nagyságrendekkel rosszabb? Arra sem találok ésszerű magyarázatot, hogy 12 órányi használat után miért jelent meg az összes upc-s csatorna, ha a csatornaváltóval lépkedtem, azok is, amikre nincs előfizetésem. Valahogy egyre olyan érzésem van, hogy a fizetős ügyfeleket használja béta tesztelőként ez a banda. És akkor az állítólagos HD csatornák képminőségéről szót sem ejtettem... annak, hogy ennyire pocsék a kép, talán egyik oka, hogy a 1080i formátumot használják (interlaced, 1920x540-es a valódi felbontása, hiába veszek normális tévét, hiába cserélem a gagyi hdmi kábelüket megfelelőre, a szar az szar marad).

Aztán szarrágás a köbön. Asszem, a hwsw.hu-n olvastam egy cikkben, hogy ezek a csodadobozok a nyugati ügyfeleknél elég komoly hardvert tartalmaznak (Intel processzoros pc-k gyakorlatilag), itthonra meg valami noname tákolmányt szórnak ki, ami - ezt megerősíthetem - istentelenül forrósodik. Nem tudom, ha CI+ kártya is van a tévében, akkor jobb-e a műsorújság, kártya nélkül max. 24 órát lehet előre lapozni (egy 2012-es cikkben a médiakártya tesztjénél is ezt nehezményezi a szerző, szóval ez is csak az erőfölénnyel való visszaélésnek tűnik), azon túl "nincs információ". És a hab a tortán: szombat van, délelőtt. Hívom a 1221-et, hogy lemondjam ezt a szemetet. Az automata közli, hogy hétköznap próbáljam újra. Hm... gyanús. Én hétvégén adtam le a bővítési igényt... próbálom újra, de most felfelé módosítás, új csomag megrendelése. Szinte azonnal felveszik. Én meg szinte azonnal lerakom. Hát a jó kurva anyátokat kedves júpíszí! Mert ugye a lemondás és a rendelés ugyanaz a folyamat kéne, hogy legyen, ez csak a szokásos szemétkedés a "szolgáltató" részéről. Nagyon boldog voltam, amikor a hasonló színvonalú Chello szolgáltatásuktól megszabadultam. Hasonlóan boldog leszek, ha a páromat rá tudom venni, hogy keressen magának másik tv szolgáltatót ehelyett az irreálisan drága foskupac helyett.

Update: a rossz képminőség a visszajátszáskor... úgy tűnik, tévedés. Az IHM műsora alapból olyan ócska minőségű. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://internetszemete.blog.hu/api/trackback/id/tr428923208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása