Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az internet szemete

Az internet szemete

Álláshirdetés - tényleg az?

2016. április 15. - Hóhér az utolsó barátod

egy furcsa hirdetés

Nemrég olvastam róla, hogy álláshirdetési rovatokban... khm... szóval nem mindig állást hirdetnek. Állítólag sok a kamu hirdetés, ahol valójában nem egy létező állást hirdetnek, csak a cégnek csinálnak reklámot. Ezt sokáig hülyeségnek gondoltam, de a fenti hirdetmény még akkor is elgondolkodtató, ha ez valós.

Elsődleges ok: a hirdető saját oldalán én nem találtam arra utaló információt, hogy IT területre keresnének munkatársat. Lehet, hogy csak én nem találom vagy a suszter lyukas cipőjének esetét láthatjuk (egykori munkahelyem is hirdetett úgy, hogy a saját oldalukon semmi nyoma nem volt, csak a profession.hu-n jelent meg)

Viszont maga a hirdetés... rendszergazdai pozícióról szól a leírás, a végén megemlítve, hogy mellékesen néhány ember munkáját is irányítani kell. Sőt... ha meggondolom, az összes feladat inkább vezető beosztásra, mintsem a hirdetésben megjelölt rendszergazda posztra utal. Törvények, jogszabályok stb. figyelemmel kísérése, betartása és betartatása?? Egy rendszergazda??? Erre joghoz értő ember kellene... ha ilyet látnék rendszergazdaként a munkaszerződésben, már lépnék is kifelé. A vállalati autóflotta management is elég szokatlan elvárás egy rendszergazdától. Szóval érdekes... nem mondom, hogy ez a hirdetés kamu, de a minimum, hogy nem volt százas, aki ezt megfogalmazta.

A bejegyzés trackback címe:

https://internetszemete.blog.hu/api/trackback/id/tr358629608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása