Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az internet szemete

Az internet szemete

Pógármester úr és a kórház...

2016. április 25. - Hóhér az utolsó barátod

Direkt nem linkelem, nem fogom reklámozni ennek a ...nak a privát, agyoncenzúrázott "blogját".
Valamikor tavaly felvetette, hogy Újpestnek új kórház _KELL_.

Csakhogy... Újpesten az elmúlt tíz évben nem találtam olyan orvost, aki mind emberi, mind szakmai oldalról elfogadható lett volna. (volt olyan, aki emberileg O.K, de szakmailag nem volt igazán meggyőző, volt olyan, aki szakmailag valószínűleg rendben, de emberileg...) A háziorvosomnak csak a hozzáállásával van gondom, a szakértelmére még nem volt különösebb panaszom (max. annyi, hogy nem akarja elfogadni, hogy a vérnyomást azon a karon kell mérni, ahol magasabb, ami nem feltétlenül a bal kart jelenti). Viszont egyéb szakterületeken katasztrofális amit átéltem.

Blog.hu-t lapozgatva belebotlottam pógármester úr blogocskájába és hagytam ott egy rövidke megjegyzést, hogy mit akar új kórházzal, mikor a kerületben még nem találtam olyan orvost, akihez nyugodt lélekkel visszamennék, ha valami bajom lenne. Előbb talán legyen kikkel feltölteni egy új kórházat, utána költsenek milliárdokat az építésre! Nem egészen fél óra alatt törlődött amit írtam. Ezt onnan tudom, hogy ha egy az övéhez hasonló, cenzúrázott blogra írok, akkor a poszt felkerül a radaromra és ott is marad, kivéve, ha törlik a kommentemet. Na itt kb. fél, talán egy óra elteltével néztem rá a radarra és már eltűnt róla a poszt, tehát törölték amit írtam.   És ez felvet bennem pár kérdést: ha a pógármester úr személyes blogja, amit ő adminisztrál, ahogy egy normális, személyes blogon illik, akkor úgy mégis hogy lehet, hogy napközben, munkaidőben is van ideje cenzúrázgatni? Ha meg nem ő adminisztrálja, akkor miért csinálnak úgy, mintha a saját, személyes kis ...ja lenne?

Szóval érdekes... vagy inkább szánalmas...

A bejegyzés trackback címe:

https://internetszemete.blog.hu/api/trackback/id/tr198662000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása