Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az internet szemete

Az internet szemete

Szarrágás felsőfokon a'la Auchan...

2016. július 06. - Hóhér az utolsó barátod

Lementem ma a Dunakeszi Auchanba, bár már hónapokkal ezelőtt megfogadtam, hogy soha többé, annyira leromlott az árukínálatuk. Ma is csak azért, mert bíztam benne, hogy láthatok sok tévét, esetleg meg tudok nézni párat kicsit alaposabban is. Hogy eladó egy darab sincs, már nem lepett meg -> alaposabb szemrevételezés kiesett.

Szerettem volna édesítőt venni. Felsétáltam az élelmiszerekhez, keresgélek, semmi. Nagy nehezen találok egy eladót, aki felvilágosít, hogy menjek az ellenkező irányba, túl a zöldséges részlegen, ott lesznek az édesítők. O.K., megyek, nézek... hmmmm... ahol megálltam, ott mögöttem valami pékáruk voltak talán, előttem a zöldséges pultok, tőle jobbra teasütemény felirat, balra, ahol az eladó mondta, hogy hol keressek, fogkrémek, még tovább strandpapucsok és egyéb ruházati termékek... Lehet, hogy ott lett volna a keresett édesítő, de ha így is volt... hogy lehet valaki annyira degenerált barom, hogy tisztálkodószerek és ruházati termékek közé rak ilyesmit??? Itt elszakadt a cérna, otthagytam a picsába ezt a proli-plazat. Mennék ki a jó 6-8m széles kijáraton, mire odapattan egy biztonságis vénember, hogy leszek szíves az oldalt lévő kapun átsétálni. Néztem, hogy mi baja, aztán leesett: ez a szarrágó banda (=madaras teszkó vezetősége) úgy tűnik, költségcsökkentett és felszedették ezeket a vagyonvédelmi eszközöket és csak egyetlen egyet hagytak meg belőlük minden kijáratnál... Az ember lendületből menne ott, ahol legnagyobb a hely, erre a kishörcsög odapattan, hogy húzás vissza és séta át a kapun... röhej.
Elsőre még relative udvarias volt az egyenruhás, de mikor megemlítettem neki, hogy ez már több, mint szánalmas, akkor valami tenyérbemászó stílusban kioktatott, hogy amikor belépek a lepratelepükre, akkor elfogadom a telep területére érvényes szabályokat (nem emlékszem rá egyébként, hogy bárhol láttam volna ilyen feliratot).
Szóval eddig csak a folyamatosan romló, egyre ócskább és mégis egyre drágább árukészletük volt szánalmas, immár beindult a szarrágászat ezerrel. Létszámleépítést (eladók csak nyomokban), biztonsági kapuk csak nyomokban, de azért lebasznak, ha merészelsz a tágas kijáraton át távozni... Kedvem lenne a vezetőséget egyesével leköpködni... :(

A bejegyzés trackback címe:

https://internetszemete.blog.hu/api/trackback/id/tr758871430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása