Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az internet szemete

Az internet szemete

Ügyfélszolgálatok - tényleg ennyire szarrágók a szolgáltatók?

2016. szeptember 05. - Hóhér az utolsó barátod

Komolyan nem értem... próbálom hívni a upc ügyfélszolgálatát, némi szerződés módosítás miatt. Reggel nyolc és este tíz között nem találtam olyan időpontot, hogy ne azzal fogadott volna az automata, hogy "vonalaink túlterheltek, a várakozási idő jelentősen megnőtt, kérjük, hívjon később...". Hívom a bankomat, ott is egyre gyakoribb, hogy emberi időn belül nem tudok ügyfélszolgálatossal beszélni. És volt még legalább két-három hasonló élményem, eltérő cégekkel (főként kereskedőkkel) - kicsöng, automata felveszi, aztán várjak türelemmel... A legfrissebb: úgy fest, a vodafone is kirúgta a helpdeskesek nagy részét, mert reggel óta hívogatom őket, de már ott is azzal indít az automata, hogy "túlterhelt"... Hát kapják be... jó, őket nem éri ezzel veszteség, sőt... így két nappal később jutok oda, hogy személyesen menjek be és mondjam le, de akkor is... és közben megy a sírás, hogy már több a munkahely, mint a dolgozni vágyó ember...

A bejegyzés trackback címe:

https://internetszemete.blog.hu/api/trackback/id/tr1011677489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.09.05. 10:54:47

Dolgoztam ilyen helyen.

A jellemző az, hogy állandóan van munka, azaz ha telefonálsz, mindig lesz előtted pár ember.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.09.05. 10:59:58

@a BircaHang Média szerk.: én is. Igaz, nem külsős ügyfelekkel volt dolgom, hanem mellékesen a belső helpdesk munkát is velünk végeztették éveken át. Érdekes, ott nem volt olyan, hogy valaki hiába telefonált, mert akkor még voltunk elegen.
Azért két-három éve még fel lehetett hívni akár a upc-t, akár a mobil szolgáltatókat, hogy egy-két percen belül ügyintézőhöz jutottam. Most meg...

nem várt fordulat 2016.09.09. 06:37:47

@Hóhér az utolsó barátod: 2 percen belul fel kell venniuk. Vagy 5, van ra jogszabaly...

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.09.09. 08:58:37

@nem várt fordulat: volt már rá példa, hogy ez is megtörtént :)
De ez a ritkább. UPC esetében külön élmény, hogy pontosan 30 másodpercenként szólal meg a beszélőgép, hogy várj még. Így viszonylag könnyű számolni a perceket.
süti beállítások módosítása