Komolyan nem értem... próbálom hívni a upc ügyfélszolgálatát, némi szerződés módosítás miatt. Reggel nyolc és este tíz között nem találtam olyan időpontot, hogy ne azzal fogadott volna az automata, hogy "vonalaink túlterheltek, a várakozási idő jelentősen megnőtt, kérjük, hívjon később...". Hívom a bankomat, ott is egyre gyakoribb, hogy emberi időn belül nem tudok ügyfélszolgálatossal beszélni. És volt még legalább két-három hasonló élményem, eltérő cégekkel (főként kereskedőkkel) - kicsöng, automata felveszi, aztán várjak türelemmel... A legfrissebb: úgy fest, a vodafone is kirúgta a helpdeskesek nagy részét, mert reggel óta hívogatom őket, de már ott is azzal indít az automata, hogy "túlterhelt"... Hát kapják be... jó, őket nem éri ezzel veszteség, sőt... így két nappal később jutok oda, hogy személyesen menjek be és mondjam le, de akkor is... és közben megy a sírás, hogy már több a munkahely, mint a dolgozni vágyó ember...
Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.
A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.