Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az internet szemete

Az internet szemete

indamail...

2016. március 31. - Hóhér az utolsó barátod

Próbáltam üzenni az üzemeltetőknek, hogy gáz van vele. Konkrétan: mobilon desktop felületre váltás után nem tudom visszacsinálni, ha bejelentkezek a fiókomba, kizárólag desktop felületet láthatok. Kivéve amikor nem, mert néha valahogy visszamegy a mobilra, aztán újra desktop...

Szóval írtam nekik. Mikor elküldtem, megjelent egy üzenet, hogy munkanapokon 4-6 órán belül válaszolnak. Mindezt tegnap úgy dél-egy óra tájban. Azóta több, mint 24 óra eltelt, válasz semmi... Hmmmm... Hát igen...

 

update: két hét telt el azóta. Válasz még mindig nincs. :D    Komolyan elgondolkodtató, hogy mi folyik a magyar neten. Úgy nagy általánosságban látom, hogy ha valahol felhívod egy oldal gazdájának a figyelmét valami hibára, akkor nagyon mélyen kussolnak. Üdítő kivétel volt a mno.hu, ahol valami kretén egy vírus letöltési linkjét írta be kommentbe. Ők legalább válaszoltak, hogy törölték... (pedig oda csak úgy tévedtem be, hogy egy androidos vírus után "nyomoztam" és az egyik találat az ominózus hozzászólás volt)

A bejegyzés trackback címe:

https://internetszemete.blog.hu/api/trackback/id/tr648549360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása