Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az internet szemete

Az internet szemete

Szegény Margit-sziget...

2016. július 02. - Hóhér az utolsó barátod

... és környéke...  tegnap sétáltam egy kicsit a városban. Kis pihenőt tartottam a szigeten és... hát elkeserítő.
Az új szökőkút szerintem förtelmesen művi a régihez képest, már ez is eléggé elvette a kedvem, de... lépten-nyomon kamerák és napelemes oszlopok. Pont a zöldbe valók... mintha egy üvegpalota belsejében mászkálnék, amibe beültettek némi zöldet. De ezt még talán szó nélkül hagynám, ha nem tévedek be a néhai Zenélő kút mellé. Nem elég, hogy nem zenél, az oldalán egy hiper-gusztustalan emléktábla.

Az eredeti kutat építette... hmmm... sajnos a wikipediához kell fordulnom, mert elfelejtettem az ezermester nevét (fura módon a tábla többi információját megjegyeztem) :

E kút hű mása Bodor Péter székely ezermester 182022-ben Marosvásárhelyt épített és 1911-ben lebontott kútjának.
Újraépítette a Főv. Közmunkák Tanácsa (193536).
Rekonstruálták Páll György és Jankó Gyula.
Tatarozta és helyreállította a Városi Tanács (1954).

Eddig a wiki... de a táblán további sorok állnak, miszerint 1997-ben a Fővárosi Önkormányzat újította fel ééééés... 2014-ben szintén a főváros, őfelsége Tarlós István elvtárs uralkodása alatt... (természetesen nem szó szerint így szerepel a táblán :) )

Hát anyukádat kedves tarlós elvtárs! Ha nem a saját zsebedből finanszíroztad a felújítást, akkor semmi keresnivalód azon a táblán. Véssék a neved arra a táblára, amin pl. a 4-es metrót szabotáló, az építését, átadását akadályozó politikusok neve áll!

És ha ez nem lenne elég, az Árpád hídról "csodálatos" látvány tárul a távozó szeme elé: a Dagály új betonszörnye... köszönjük elvtársak! Ez nagyon kellett oda...

Update: a Moszkva tér (tarlósított változatban Széll Kálmán tér - már csak ezért is lerohadhatna az öltönyben zsebrebaszott mancsa az elvtársnak) kimarad a listából. Basszák meg, tényleg tömény szar szagban kell sétálni az arra bóklászóknak? Én csak a Déli felől sétáltam át a Széna térre, de azon a pár méteren az Állatkertben éreztem magam a trágyaszagtól.

A bejegyzés trackback címe:

https://internetszemete.blog.hu/api/trackback/id/tr218862262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása