... ha igaz, amit az ügyfélszolgálaton mondtak és már csak és kizárólag a Horizon Go-s dobozokat adják az ügyfeleknek, de azon "néhány szolgáltatás még nem elérhető". Értsd: nincs SCART, nincs videotár, nincs...
SCART hiánya = kibasznak azokkal az ügyfeleikkel, akik nem tudnak vagy nem akarnak új tévét venni/nem akarják a meglévő, régit kidobni. Ezt vagy én értettem félre vagy rosszul mondta az ügyfélszógálatos gyerek.
Videotár hiánya = "még fejlesztés alatt van a szoftver, őszre várható" = a usereket használják beta teszternek...
+1: telefonon elérhetetlen a banda, mert vagy rögtön azzal indít, hogy "vonalaink túlterheltek..." vagy csak egyszerűen a kutya se veszi fel a telefont. Persze az óra nálam ketyeg, mintha érdemi beszélgetést folytatnék.
Az meg külön élmény lesz, hogy ha majd egyszer véletlenül kénytelenek leszünk UPC-re váltani a neten is, akkor szét kell fúrni a lakást, mert ott, ahol a koax megy, nem lehet átvinni az UTP kábeleket, olyan hülyén lett anno bekötve. :(